ЩОДО ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ ТА ОЦІНКИ РОБОТИ МІГРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ЗА ДО ПОМОГОЮ СПЕЦІАЛЬНИХ QR- КОДІВ
Для міграційної служби важливо отримувати від громадян зворотній зв’язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються підрозділами ДМС. Одним із способів є електронні сервіси Державної міграційної служби, що є сучасно, швидко та зручно, також можливість отримати необхідну інформацію без черг та спілкування з працівниками. Переконатися в тому можна дуже просто – достатньо зайти на офіційний сайт ДМС України https://dmsu.gov.ua і побачити електронні сервіси, які успішно справляються зі значними обсягами завдань в автоматичному режимі .
Завдяки ним вже сьогодні кожен громадянин може: довідатися про готовність паспортного документа; записатися в електронну чергу; перевірити свій паспорт у базі недійсних документів; знайти реквізити для оплати адміністративних послуг; перевірити самостійно правильність написання особистих даних; написати звернення або скаргу через електронну приймальню ДМС; самостійно порахувати дати в’їзду та виїзду з території України за допомогою міграційного калькулятора; скористатися консультаційними та інформаційними послугами через "Чат-бот" в месенджерах "Вайбер" та "Телеграм"; взяти участь у громадському опитуванні та висловити свою думку щодо якості обслуговування у конкретному територіальному підрозділі ДМС України.
Відтепер оцінити роботу наших працівників громадяни можуть прямо у територіальному органі чи підрозділі ДМС, в якому отримували адміністративні послуги. Для цього потрібно лише відсканувати спеціальний QR-код, який спрямовує особу на офіційний сайт ДМС, у електронний сервіс «Громадське опитування».
Як і раніше, усі заповнені з допомогою сервісу анкети з відгуками про якість надання послуг територіальними підрозділами ДМС та пропозиціями щодо покращення організації роботи автоматично надсилаються на електронні пошти підрозділів стандартів роботи, контролю та якості ДМС, а відтак – жоден залишений відгук не залишається поза увагою.
Наразі індивідуальні QR-коди розроблено для всіх територіальних підрозділів ДМС і вони розміщені у кожному з них на спеціальних інформаційних листівках. Нагадаємо, що е-сервіс «Громадське опитування» функціонує на офіційному сайті ДМС уже понад три роки, він доступний за лінком.
Дякуємо всім учасникам опитувань за небайдужість та висловлену позицію – вони допомагають зробити надання адміністративних послуг ДМС більш якісним та комфортним.
Інформує Черкаський відділ УДМС у Черкаській області